Петриківська загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів         
......... . Вторник, 27.06.2017, 02:09

Ви увійшли як Гість

| Група"Гості"|
Головна | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Категорії розділу
Класному керівнику [47]Методична робота [39]
Інформація [43]Сценарії свят [47]
Виховні заходи [64]Притчі [21]
Атестація і тарифна ставка [7]

» Користувачі

» Наша кнопка
 Петриківська сзш

» Погода в Петриківці

» Нові користувачі

» Цей день в історії

» Безпечний Інтернет

» Наші матеріали

» Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

» Наше опитування

Як вручати атестати випусникам школи?
Всього відповідей: 231

Головна » Статті » Вчителям » Класному керівнику

У категорії матеріалів: 47
Показано матеріалів: 1-20
Сторінки: 1 2 3 »

Сортувати по: Названию
Про тематику Першого уроку в 2015/2016 навчальному році
Класному керівнику | Переглядів: 555 | Додав: Admin | Дата: 28.07.2015 | Коментарі (0)

Рекомендовано розпочати 01.09.2014 р. новий навчальний рік Першим уроком на тему "Україна - єдина країна"
Класному керівнику | Переглядів: 1593 | Додав: Admin | Дата: 17.07.2014 | Коментарі (0)

Проблема розвитку та виховання особистості належить до найактуальніших соціальних аспектів суспільного життя і завжди потребує глибокого наукового обгрунтування психологічної сутності чинників цього процесу.

У психологічних теоріях можна виокремити два напрями, які порізному розглядають джерела психічного розвитку дитини, — біологічний і соціальний. Представники першого, біологічного напряму вважають, що провідним є спадкове, яке наперед визначає всі особливості розвитку особистості. Американський учений Е. Торндайк стверджує, наприклад, що всі духовні якості особистості, її свідомість — це такі самі дари природи, як і очі, вуха, пальці та інші органи тіла. Усе це спадково дається людині й механічно втілюється в ній після її зачаття та народження. Американський педагог Дж. Дьюї вважає, що людина народжується навіть з готовими моральними якостями, почуттями, духовними потребами.
Класному керівнику | Переглядів: 935 | Додав: Admin | Дата: 22.04.2013 | Коментарі (0)

Проблема виховання, соціалізації і розвитку людини є однією з центральних проблем педагогіки. Розглядаючи її, важливо враховувати, що поняття «розвиток» має неоднозначний зміст.

Розвиток людини є безперервним процесом, який не припиняється до моменту припинення самого життя. Людина зазнає різних фізичних (морфологічних, біохімічних, фізіологічних) і соціальних (психічних, духовних, інтелектуальних) змін. Проте, розвиток «не обмежується кількісними змінами, зростанням того, що вже є, а містить «перерви безперервності», тобто якісні зміни. Кількісні зміни зумовлюють виникнення нових якостей, тобто ознак, властивостей, які утворюються в ході самого розвитку, і зникнення старих. Розвиток є там, де народжується щось нове і водночас відживає старе».1
Класному керівнику | Переглядів: 951 | Додав: Admin | Дата: 22.04.2013 | Коментарі (0)

У педагогічній системі Ушинського важливе місце займають питання виховання, у яких він спирався на ідею гармонійного розвитку особистості. Гармонійно розвинутою вважав людину, у якої поєднані розумова зрілість, моральна досконалість, фізична і естетична розвиненість. Усі сторони виховання розглядав як єдиний процес, де вони, як і в дійсності, переплітаються між собою і обумовлюють одна одну.
Класному керівнику | Переглядів: 976 | Додав: Admin | Дата: 22.04.2013 | Коментарі (0)

Термін «колектив» походить від латинського collectives – збірний. Він означає соціальну групу, об’єднану на основі суспільно значимих цілей, загальних ціннісних орієнтацій і спільної діяльності. У реальному житті існують різні колективи: навчальні, виробничі, студентські, спортивні та інші. Колективи можуть бути одновікові та різновікові, первинні (клас, студентська група) і загальні, які об’єднують декілька первинних колективів (наприклад, загальношкільний колектив).
Класному керівнику | Переглядів: 1058 | Додав: Admin | Дата: 22.04.2013 | Коментарі (0)

Виховання – третій суттєвий фактор розвитку і формування особистості. Воно коректує вплив спадковості й середовища з метою реалізації соціальної програми розвитку особистості. На відміну від соціалізації, яка відбувається в умовах стихійної взаємодії людини з навколишнім середовищем, виховання розглядається як процес цілеспрямованої і свідомо контрольованої соціалізації (шкільне, сімейне, релігійне виховання); як своєрідний механізм управління процесом соціалізації, ідеальною метою якої є людина, що відповідає соціальним вимогам і одночасно протистоїть негативним тенденціям у розвитку суспільства, життєвим обставинам, які гальмують розвиток її індивідуальності.
Класному керівнику | Переглядів: 694 | Додав: Admin | Дата: 22.04.2013 | Коментарі (0)

Виховання любові до рідного краю, почуття причетності до всіх подій які відбуваються на Дніпропетровщині, в Україні, пробудження національної самосвідомості, формування і розвиток почуття гордості за свій народ, свій край, країну, готовності здобувати якісну освіту і розумними справами збагачувати рідну землю.
Класному керівнику | Переглядів: 1096 | Додав: Admin | Дата: 28.08.2012 | Коментарі (0)

Формула здорового способу життя: Розробки уроків, позакласних заходів та пішохідних екскурсійних маршрутів для проведення Дня Знань та Першого уроку в 2012/2013 навчальному році.

Джерело: http://koippo.kr.ua Методичний посібник містить теоретичні та практичні матеріали, що висвітлюють сучасні підходи до виховання здорової творчої особистості.
Класному керівнику | Переглядів: 1348 | Додав: Admin | Дата: 08.08.2012 | Коментарі (0)

Мета: довести до свідомості учнів, що доля людини у першу чергу залежить від того, як вона вміє долати життєві перешкоди, позитивно чи нега­тивно сприймає навколишній світ, які цінності, матеріальні чи духовні, вважає головними для себе; формувати в учнів позитивний світогляд; виховувати людяність, гуманність, духовність,
Класному керівнику | Переглядів: 2767 | Додав: Admin | Дата: 02.05.2012 | Коментарі (0)

Прийшов хлопчик у перший клас. Читає досить вільно, рахує до ста, розв'язує арифметичні задачі на додавання і віднімання, словниковий запас багатий — ніби все в порядку. Але проходить перших два місяці навчання, і його мати по­чинає скаржитись учителю: «Не знаю, що робити з сином. Ми його так готували до школи, стільки з ним працювали, а похвалитись успіхами не можемо. Головне — зовсім не хоче вчитися. Іграшки таємно носить у портфелі, не дивлячись на те, що я давно їх у нього відібрала і захо­вала.
Класному керівнику | Переглядів: 1380 | Додав: Admin | Дата: 02.05.2012 | Коментарі (0)

Шановні батьки, дорогі матері! Ви, мабуть, помітили, що у своїх розмовах з вами я часто цитую твори Василя Сухомлинського. Ось і сьогодні я хочу розпо­чати свій виступ українською легендою, яку розповідав своїм вихованцям видат­ний педагог.

Це було давно. В одному селі дівчата й жінки вирішили показати свою майстер­ність. Домовилися, що в неділю всі прийдуть на сільський майдан і кожна принесе найкраще, що вона зробила своїми руками: вишитий рушник, полотно, скатерку, одяг.
Класному керівнику | Переглядів: 4190 | Додав: Admin | Дата: 02.05.2012 | Коментарі (0)

Класному керівнику | Переглядів: 2268 | Додав: Admin | Дата: 12.10.2011 | Коментарі (0)

У Положенні про середню загальноосвітню школу України зазначено, що повсякденне керівництво навчально-виховною роботою в класі здійснює класний керівник, призначений адміністрацією школи з числа вчителів, що викладають у цьому класі. На нього покладається розв'язання таких завдань: виховання в учнів культури поведінки, формування в них високих моральних якостей; забезпечення єдності педагогічних вимог з боку сім'ї і школи; організація в разі потреби допомоги учням (навчальної, матеріальної, моральної); проведення заходів, які передбачають зміцнення здоров'я учнів; організація суспільно корисної праці учнів, ведення документації класу; будування взаємин з учнями та їхніми батьками на демократичних засадах, співробітництві, сприяння розвитку самоврядування учнів.
Класному керівнику | Переглядів: 7978 | Додав: Admin | Дата: 07.07.2011 | Коментарі (0)

Класному керівнику | Переглядів: 3024 | Додав: Admin | Дата: 12.05.2011 | Коментарі (0)

1-20 21-40 41-47
» Міні профіль
Гість

Повідомлення:

Група:
Гості
Час:02:09

Гість, ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Логін:
Пароль:

» ПЕРЕВОД САЙТА
Выбрать язык / Choose language:
Ukranian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish

» Наша адреса
51800
Дніпропетровська обл.
Петриківський район
смт. Петриківка
проспект Петра Калнишевського,76
тел. (05634) 2–22–38

petschool@i.ua

Національно-патріотичне виховання

» 22 push up challenge


Віртуальна майстерня Петриківського розпису.

» Електронна атестація педагогічних працівників
free counters

» Освіта Дніпропетровщини

» Освітній портал Дніпропетровщини

» З Днем народження
Вітаємо з Днем народження:

Alex_Puppeteer(24), Masyanya(22), хеленнн(27), ng_uds(51), Олена-Олімпіада(37), mishchuk10(15)!

Прийміть вітання наші щирі!

» Сайти Петриківщини

» Важливі сайти
Банер

Банер

Банер

Банер

Банер

Банер

» Державні установи

» Географія сайту
free counters

» Пошук

» Друзі сайту

» Освітні сайти
ДРУЗІ САЙТУ

» Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Cьогодні були на сайті

[ Повний список ]

Освітній портал PR-CY.ru Каталог MyList.com.ua Украина онлайн каталог сайтів [Vox.com.ua] Портал українця bigmir)net TOP 100 CY-PR.com Белый каталог сайтов  Яндекс.Метрика
Цена petdnepr.at.ua Траст petdnepr.at.ua Настоящий ПР petdnepr.at.ua petdnepr.at.ua Alexa/PR petdnepr.at.ua Tic/PR

Copyright MyCorp © 2017