Петриківська загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів         
......... . Воскресенье, 25.06.2017, 21:12

Ви увійшли як Гість

| Група"Гості"|
Головна | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Категорії розділу
Робота над проектами [17]

» Користувачі

» Наша кнопка
 Петриківська сзш

» Погода в Петриківці

» Нові користувачі

» Цей день в історії

» Безпечний Інтернет

» Наші матеріали

» Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

» Наше опитування

Як вручати атестати випусникам школи?
Всього відповідей: 231

Головна » Статті » Проекти » Робота над проектами

Комплексно-цільова програма «Організація роботи школи з батьками та дітьми щодо формування здорового способу життя»

 Комплексно-цільова програма

 «Організація роботи школи з батьками та дітьми щодо формування здорового способу життя»

Впровадження програми здорового способу життя дозволяє сформувати в учнів, батьків і вчи­телів наукове розуміння сутності здорового спо­собу життя і усвідомлену мотивацію на збере­ження власного здоров'я і здоров'я інших; поліп­шити фізичне, психічне та духовне здоров'я учнів, вчителів, батьків; підвищити ефективність освіт­нього процесу і професійний рівень вчителів.

Головна мета: формування здорового спо­собу життя учнів через організацію взаємодії школи і сім'ї.

Батьки і педагоги нашої школи - рівноправні суб'єкти пе­дагогічного процесу. Відповідальність за вихован­ня і розвиток дітей несуть батьки, які не завжди ведуть здоровий спосіб життя (ЗСЖ), не знають його принципів і не можуть сформувати ЗСЖ у своїх дітей.

Взаємодія школи і бать­ків з формування ЗСЖ будується за умов чітко окреслених цілей діяльності:

  • формування у сім'ї пріоритету ЗСЖ;
  • формування мотивації до формування ЗСЖ у членів сім'ї, вчителів;
  • організації усвідомлення батьками власної ролі у справі збереження і зміцнення здоров'я своєї родини;
  • формування дбайливого ставлення дітей до здоров'я оточуючих (батьків, друзів, вчителів тощо).

Профілактика формування здорового способу життя учнів, батьків, вчителів

Відповідно до класифікації Всесвітньої орга­нізації охорони здоров'я [ВООЗ], профілактика в школі поділяється на первинну, вторинну і третинну.

Первинна профілактика

Найбільш масова та найбільш неспецифічна, включає дітей, батьків, вчителів; мета - форму­вання активного, адаптивного, високо функціонального життєвого стилю, спрямованого на збе­реження і зміцнення здоров'я. Первинна профі­лактика є найбільш ефективною. Зусилля первин­ної профілактики спрямовані не на попередження хвороби, а на формування здорового способу життя учнів, батьків та вчителів.

Завдання:

-  удосконалення,   підвищення   ефективності конструктивних поведінкових стратегій, викорис­товуваних учнями, батьками та вчителями;

- збільшення потенціалу особистісних ресур­сів (формування позитивної,  стійкої "Я" - кон­цепції, підвищення ефективності функціонування соціально-підтримуючих мереж, розвиток симпа­тії,   внутрішнього   контролю   власної   поведінки тощо).

Основні способи реалізації завдань первинної профілактики:

- навчання здоровому способу життя батьків, учнів та вчителів: усвідомлення, розвиток трену­вання визначених умінь справлятися з вимогами соціального середовища, керувати своєю пове­дінкою;

-  надання дітям,  батькам,  вчителям  психо­логічної   і   педагогічної   підтримки   відповідними системами і структурами.

Виконання задач первинної профілактики здійснюється психологом школи, медич­ною сестрою, вчителями фізичної культури, педагогом-організатором.

Вторинна профілактика

Здійснюється серед дітей та їх сімей; містить як соціально-психологічні, так і медичні заходи не­специфічного характеру; контингент - діти і під­літки з ризикованою поведінкою та кризових сімей.

За своєю спрямованістю на контингенти ри­зику вторинна профілактика є масовою, залиша­ючись при цьому індивідуальною у відношенні до конкретної дитини чи сім'ї. Метою вторинної профілактики є зміна мало адаптивної, дисфункціональної, ризикованої поведінки на адаптивну форму поведінки.

Завдання:

- розвиток активних стратегій поведінки у чле­нів сім'ї, що допомагають подолати проблему;

-  підвищення   потенціалу  особистісних   ре­сурсів.

Ефект від програм вторинної профілактики більш швидкий, але менш універсальний і дієвий, ніж від первинної.

Третинна профілактика

Здійснюється серед підлітків, які ведуть нездоровий спосіб життя, та їх сімей; це діяльність переважно медико-соціальна, індивідуальна, нап­равлена на попередження переходу сформова­ного способу життя в його більш важку форму, наслідків у вигляді стійкої дезадаптації.

Мета:

  • утримання від шкідливих звичок;
  • включення у позитивну діяльність.

Для створення профілактичної програми ви­користано принципи, на яких будується профі­лактична активність у державному масштабі:

- принцип системності припускає розробку і проведення програмних профілактичних заходів на основі системного аналізу актуальної,  соці­альної і наркотичної ситуації в країні;

 - принцип   стратегічної   цілісності   визначає єдину стратегію   профілактичної діяльності,  

що обумовлює основні стратегічні напрями, конкретні заходи й акції. Підхід до профілактики 

- стра­тегічно цілісний;

  • принцип багатоаспектності припускає спо­лучення різних аспектів профілактичної діяльності:
  • особистісно-центрований аспект припускає вплив, спрямований на позитивний розвиток ре­сурсів особистості;
  • поведінковий  аспект припускає  цілеспря­моване формування  в дітей  і дорослих міцних навичок і стратегій поведінки;
  • принцип ситуаційної адекватності профілак­тичної діяльності означає відповідальність профі­лактичних  дій   реальній   соціально-економічній, соціально-психологічній, наркологічній ситуації в країні;
  • принцип концептуальності припускає забез­печення безперервності, цілісності, динамічності, сталості,   розвитку   й   удосконалення   профілак­тичної діяльності;

Основні завдання роботи школи з батьками та дітьми щодо формування ЗСЖ:

  • попередження і подолання шкідливих звичок;
  • формування здорового способу життя, нави­чок організованості,  відповідальності  за  власне здоров'я;
  • визначення шляхів ефективного педагогіч­ного впливу на учнів та членів їх сімей з метою оптимізації   процесу   формування   знань   про здоровий спосіб життя;
  • розробка комплексу психолого-методичних заходів для більш інтенсивного та ефективного формування поняття здорового способу життя в учнів, батьків та вчителів;
  • формування позитивного ставлення грома­дянина, учня, його членів сім'ї до фізичного та духовного удосконалення.
Категорія: Робота над проектами | Додав: Admin (11.09.2014)
Переглядів: 833 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
» Міні профіль
Гість

Повідомлення:

Група:
Гості
Час:21:12

Гість, ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Логін:
Пароль:

» ПЕРЕВОД САЙТА
Выбрать язык / Choose language:
Ukranian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish

» Наша адреса
51800
Дніпропетровська обл.
Петриківський район
смт. Петриківка
проспект Петра Калнишевського,76
тел. (05634) 2–22–38

petschool@i.ua

Національно-патріотичне виховання

» 22 push up challenge


Віртуальна майстерня Петриківського розпису.

» Електронна атестація педагогічних працівників
free counters

» Освіта Дніпропетровщини

» Освітній портал Дніпропетровщини

» З Днем народження
Вітаємо з Днем народження:

berezhnayanata(49), Ромашка86(31), Desper(22), Loja(35), dmitriy_k(37)!

Прийміть вітання наші щирі!

» Сайти Петриківщини

» Важливі сайти
Банер

Банер

Банер

Банер

Банер

Банер

» Державні установи

» Географія сайту
free counters

» Пошук

» Друзі сайту

» Освітні сайти
ДРУЗІ САЙТУ

» Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Cьогодні були на сайті

[ Повний список ]

Освітній портал PR-CY.ru Каталог MyList.com.ua Украина онлайн каталог сайтів [Vox.com.ua] Портал українця bigmir)net TOP 100 CY-PR.com Белый каталог сайтов  Яндекс.Метрика
Цена petdnepr.at.ua Траст petdnepr.at.ua Настоящий ПР petdnepr.at.ua petdnepr.at.ua Alexa/PR petdnepr.at.ua Tic/PR

Copyright MyCorp © 2017